تاکنون دراستان یزد موردی از آنفلوآنزای پرندگان مشاهده نشده است.
کد خبر: ۳۷۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 14 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر کل دامپزشکی استان یزد طی نشستی گفت: خوشبختانه تاکنون دراستان یزد موردی از آنفلوآنزای پرندگان مشاهده نشده است.

دکتر علی اکبر حدادزاده با اشاره به اینکه اداره کل دامپزشکی استان مراقبت های فعال و غیر فعال خود را در این زمینه ادامه می دهد گفت: با انجام آزمایشات بر روی گونه های مختلف پرندگان مورد مشکوکی از این بیماری یافته نشده و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

حدادزاده به مرد م استان یزد اطمینان خاطر داد که گوشت مرغ و تخم مرغی که در فروشگاهها ی معتبر توزیع می شود ودارای لبیل وتاریخ تولید ومصرف است را استفاده کنند.

وی همچنین به مردم استان توصیه کرد از خرید مرغ و خروس زنده از افراد دوره گرد به شدت خود داری کرده و در صورت مشاهده این افراد مراتب را به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان از مرغداران خانگی وصنعتی خواست اگر موردی مشکوک در زمینه بیماری مرغ در این واحدها مشاهده کردند به اداره کل دامپزشکی استان با شماره 1512 اطلاع دهند.

حدادزاده در پایان به مرغداران نیز توصیه کرد در صورت مشاهده کوچکترین علامت بیماری در واحد خود، بلافاصله آن را با دامپزشکی استان در میان بگذارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار