کد خبر: ۳۷۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 14 February 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان گفت: همگان باید تلاش کنیم که اصل انتخابات براساس چهار محور سلامت، امنیت، قانونمند بودن و مشارکت حداکثری باشد.

«محمد محامدی» در نشست مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان مهریز در این باره افزود: این چهار اصل مهم که مورد نظر مقام معظم رهبری و تائید رئیس‌جمهور و همه مسئولان مربوطه در انتخابات است، باید در برگزاری انتخابات  مد نظر قرارگیرد تا ان‌شاءا...انتخابات پرشوری برگزار و نتیجه آن موجب عزت و افتخار نظام و تأمین‌کننده منافع ملی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای تحقق زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم باید شرایط حضور همه گرایش‌ها و سلایق در انتخابات از سوی مجریان انتخابات فراهم شود.

دبیر ستاد انتخابات استان هم‌چنین خواستار بی‌طرفی فرمانداران، بخشداران و دست‌اندکاران در انتخابات آتی شد.

«سید محمد رستگاری»، فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه که به‌منظور بررسی و رسیدگی به وضعیت ستاد انتخاباتی شهرستان مهریز در راستای آماده‌سازی این ستاد برای برگزاری با شکوه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، ضمن معرفی اعضای ستاد انتخابات شهرستان، در سخنانی گزارشی از وضعیت ستاد انتخابات شهرستان، نیازمندی‌ها و اقدامات صورت پذیرفته توسط این ستاد را ارائه کرد.

در این نشست هر یک از اعضای ستاد انتخابات استان در خصوص برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مردم مطالبی را بیان و با اعضای ستاد شهرستان تبادل نظر کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار