کد خبر: ۳۷۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 14 February 2017
به گزارش تابناک یزد، سرمربی استقلال معتقد است کمیته انضباطی آنها را قلع و قمع کرد.

مهدی رحمتی دروازه بان استقلال 4 جلسه از همراهی این تیم محروم است. کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات دربی سه جلسه او را محروم کرد تا به خاطر دریافت کارت قرمز هم محرومیتش به 4 جلسه برسد.
منصوریان پس از این رای و همینطور جریمه استقلالی ها، می گوید: «من معتقدم اگر رحمتی باید اخراج می شد، جلال حسینی هم باید اخراج می شد. روی صحبت امروز ما داوری نیست. آیا وقتی بازیکنی از ما اخراج می شود، پس از سوت پایان بازی نمی تواند داخل زمین بیاید؟ باز می گویم روی صحبتم اصلا فغانی نیست. صحبت ما به نحوه برخورد با رحمتی است. رحمتی بعد از ورود به میدان مستقیما به سمت هواداران رفت چون قرار گذاشته بودیم فارغ از هر نتیجه ای بازیکنان مان نمی توانند به بخش پرسپولیسی ها بروند.»

سرمربی استقلال ادامه می دهد: «یکی از مشکلات فوتبال ما این است که دوستی ها در بیرون زمین زیاد است و بعد از اولین برخورد، یک درگیری و برخورد فیزیکی ایجاد می شود. اما نکته تاریک فوتبال ما این است هیچ فرقی بین بازی پرسپولیس و استقلال در برابر هم با بازی همین تیم ها با گسترش و ماشین سازی و تراکتورسازی نیست.»
منصوریان درباره محرومیت هایی که در پایان دربی در نظر گرفته شد، می گوید: «من معتقدم تمام اتفاقات توسط داور تنبیه شد. حتی می گویم که زاویه برخی اتفاقات در دید ما نبود. حتی فرض را بگیریم که رحمتی شروع کننده درگیری بود. شما به ال کلاسیکو و دربی میلان و منچستر، نگاه کنید. چند بار بعد از اتفاقات این دربی ها کمیته انضباطی های این کشورها ورود کرده اند. رحمتی و سیدجلال برای برد تیمهایشان کار خود را کرده اند و کار آنها حرفه ای بود و یکی از بهترین داورهای دنیا تصمیمش را گرفت و تصمیم گرفت دروازه بان ما را تنبیه کند.» او ادامه می دهد: «آیا در تمام این دربی ها کمیته انضباطی بعد از 25 ساعت کمیته انضباطی تصمیمی خشک می گیرد؟ این تصمیم سختگیرانه نیست بلکه بیرحمانه است. حسن زاده می دانسته اگر سه جلسه رحمتی را محروم کند ما به استیناف ورود می کنیم و رای او شکسته می شود. اگر دو جلسه محرومش می کرد، ما کاری نمی توانستیم کنیم. به این ترتیب او ما را قلع و قمع کرد چون رای تعلیقی اول فصلش اجرا می شود.»

منصوریان توضیح می دهد: «قبلا وقتی بزن بزن می شد بازی را در مناطق امنیتی برگزار می شد. یکشنبه یکی از زیباترین دربی ها برگزار شد. خون در این دربی از دماغ کسی نجنگید. می خواهید در بازی بعدی کتف رحمتی را ببندیم. یکی از جذابیت های دربی شادی پس از آن است. می خواهید هر تیم در زمین خود بازی کند. هر وقت اسم رحمتی می آید، دوستان در کمیته انضباطی روز بعد رای می دهند. چندین مورد ما به حسن زاده گفتیم رای را اعلام کند اما او تا 20 روز رای نداد. آقای حسن زاده شما که این قدر عجله دارید، رای و کاغذ رسمی حقوق نفت را بعد از 18 ماه زحمت به ما بدهید. بالای 500 پرونده مالی در کمیته انضباطی است. آسیب فضای حقوق بین الملل از کمیته انضباطی خودمان خورده شد. وقتی امنیت برای مدیران و مسوولان است که پول بازیکن را ندهند و ما باید یکی دو سال بدویم تا رای بگیریم، وقتی به حقوق خود نمی رسیم این مسایل توسط مدیران برای خارجی ها هم تکرار می شود. به این ترتیب ما با فیفا به مشکل می خوریم و می بینیم که مساله ای فراباشگاهی پیش می آید. مسایلی که برای استقلال پیش آمد و الان برای تراکتورسازی هم پیش آمد. ما درخواست داشتیم که کارت رحمتی برگردد. اما حالا صددرصد با این رای بیرحمانه مخالفت می کنیم.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار