کد خبر: ۳۷۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 14 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مرکز خدمات جامع سلامت دکتر حسین افضلی اردکانی در محله اسکان یزد به بهره برداری رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:این مرکز با زیر بنای 700 متر مربع وزمینی به مساحت 3 هزار متر مربع با هزینه 9 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت 18 ماه ساخته شده است.

لطفی افزود: 18 هزار نفر ساکن این محله حاشیه نشین با راه اندازی این مرکز از ارائه 11 بسته خدماتی - بهداشتی و درمانی بهره مند شدند.

وی گفت:نامگذاری این مرکز به به نام دکتر حسین افضلی اردکانی به دلیل فعالیت وی در حوزه بهداشت است، نامبرده از چهره های ماندگار در بخش سلامت کشور است.

دکتر حسین ملک افضلی اردکانی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت استان یزد با بیان اینکه سواد سلامت مهمترین عامل یک جامعه سالم است افزود: بسیاری از افراد از داشتن اطلاعات دقیق و صحیح در مورد مواد غذایی آگاهی ندارند لازم است آگاهی و اطلاعات مردم در این زمینه افزایش یابد.

وی اظهار کرد: افزایش سواد سلامت مردم اهمیت بسیار زیادی در راستای سلامت مردم جامعه دارد و با آگاه سازی و اطلاع رسانی، افراد جامعه در جریان بیماری قرار می گیرند و با همکاری یکدیگر از بسیاری بیماری ها پیشگیری می شود.

مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: کسانی که برای مردم و به خاطر آنها تلاش می کنند هرگز خسته نمی شوند و همیشه شاداب هستند.

وی اظهار کرد: کار کردن برای مردم ، آرامش به فرد خدمت کننده می دهد بنابراین در ارائه خدمات از هیچ کوششی دریغ نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار