نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: معنا و مفهوم اقتصاد مقاومتی هنوز به درستی در بین مسئولان و جامعه ما تبیین نشده است.
کد خبر: ۳۷۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 14 February 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی افزود: افتتاح جاده به اسم اقتصاد مقاومتی زمینه تحقق این سیاست مهم را فراهم نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه خیلی از مطالبات رهبری هنوز عمل نشده گفت: در ارتباط با نفوذ فرهنگی، مسائل تهاجم فرهنگی، مشکلات اقتصادی، مسائل دینی در محیط‌های آموزشی، اقتصاد مقاومتی و خیلی موارد دیگری که ایشان اشاره کرده‌اند روی زمین مانده است.
ناصری تصریح کرد: اگر واقعا تشکیلاتی باشد که تمام هم و غم وی گفتمان‌سازی مطالبات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باشد از ارزش بالایی برخوردار است.
وی به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است اشاره کرد و ادامه داد: حفاظت از انقلاب وظیفه همگانی است ولی افرادی باید باشند که تمام تلاش خود را برای حفاظت از انقلاب به کار بندند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: این افراد و گروه‌ها باید هر جایی که لنگی و ضعفی وجود دارد به گونه‌ای عمل کنند که زمینه‌های رفع نقاط ضعف فراهم شود.
ناصری ادامه داد: الان آن چیزی که در کشور ما ضرورت دارد و همه باید به آن توجه کنیم بحث تذکراتی است که حضرت آقا در موارد مختلف و در سخنرانی هایشان می فرمایند.
امام جمعه یزد ادامه داد: بسیاری از این موارد توسط ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه بیان می شود و بعد از آن هم کنار گذاشته می شود و اصلا نسبت به اجرای آن هیچ قدمی برداشته نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره لازم است که این اصل برای همه افراد از جمله مسئولان و صنعتگران و همه مردم تبیین شود تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی توانمند کردن کشور در تمام زمینه ها از جمله اقتصاد، مسائل نظامی، علمی، دینی و موارد مختلف دیگر است که متاسفانه در این زمینه آنطور که لازم است تلاش نشده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار