کد خبر: ۳۷۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 11 February 2017
به گزارش تابناک یزد،نشست هم اندیشی پیرامون توسعه ارتباطات روستائی و شهرک های صنعتی استان یزد با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار و مناطق واجد شرایط برای زمینه سازی دسترسی به خدمات اولویت بندی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در این جلسه گفت: توسعه ارتباطات روستایی دگرگونی ساختار اجتماعی و اقتصادی را به همراه دارد که پشتوانه موثری برای شکوفایی و پیشرفت در روستاها می باشد.

«اکرم فداکار» افزود: به روستاها و شهرک های صنعتی که شرایط و زیرساخت های مناسب تری برای توسعه ارتباطات دارند با برنامه ریزی و راهکارهای مناسب خدمات ارتباطی ارائه می شود.

فداکار بیان کرد: تمرکز بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان با هدف مهیا نمودن امکانات مناسب ارتباطی در مناطق روستایی و شهرک های صنعتی صورت گرفته و بر مبنای ارتقا کمی و کیفی امکانات ادامه می یابد.

وی با توجه به بانک اطلاعاتی تهیه شده از وضعیت ارتباطی روستاها و شهرک های صنعتی استان گفت: برخی مناطق با توجه به نیاز و وجود شرایط مناسب تر برای ارائه خدمات در اولویت قرار می گیرند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد ضمن تبادل نظر و بررسی وضعیت موجود ارتباطی در روستاها و شهرک های صنعتی استان با حاضرین در جلسه، تسهیل شرایط و امکانات ارتباطی برای مناطق واجد شرایط را در دستور کار قرار داد.

گفتنی است هدف از توسعه ارتباطات روستایی بهبود استانداردهای زندگی مردم و رفع محرومیت از دسترسی به امکانات نوین ارتباطی و اطلاعات جدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار