قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از پرداخت 59میلیاردو 257 میلیون ریال صدقه توسط مردم استان یزد در 10ماهه امسال خبر داد و گفت این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهاردرصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۷۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 09 February 2017
به گزارش تابناک یزد،رضا زارع زاده  اظهار کرد: این میزان صدقه از طریق176 هزار صندوق کوچک، متوسط و بزرگ جمع آوری شد.
زارع زاده بابیان اینکه به طور متوسط ماهانه پنج میلیارد و850میلیون ریال صدقه در استان یزد جمع آوری می شود ادامه داد: پرداخت صدقات در حل مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه بسیار موثر است وبرای امورات مسکن ، جهیزیه ، تحصیلی ودرمان مدد جویان هزینه می شود.
وی ادامه داد: خیران یزدی دراین مدت بیش از 108 میلیارد ریال به نیازمندان در قالب طرح های مختلف مشارکت‌ مردمی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان کمک کردند.
زارع زاده اضافه کرد: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد را جذب کمک‌های خیران و نیکوکاران در راستای کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه بر شمرد و افزود: در ده ماهه امسال بیش از 56 میلیارد و 80 میلیون ریال از کمکهای مردمی در قالب زکات واجب و مستحب جمع آوری شد.
این مسئول با بیان اینکه کمک های اهدایی خیران طبق نیت آنان هزینه می شود، ادامه داد: هم اکنون 27 هزار و 252 خانوار تحت حمایت در قالب 51 هزار و 321 نفر از خدمات تک و چند خدمتی این نهاد استفاده می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار