رييس پليس آگاهي استان يزد از دستگيري فردي خبر داد که با وعده اخذ وام‎‎هاي ميلياردي با بهره پايين، اقدام به کلاهبرداري از صاحبان كارخانه‎‎ها و شركت‎‎ها مي‎‎کرد.
کد خبر: ۳۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 21 May 2015
به گزارش تابناک یزد ، سرهنگ "عليرضا خالقي" درباره اين خبر گفت: مأموران آگاهي استان يزد در پي اعلام شکايت تعدادي از شهروندان، در خصوص فردي كه با وعده اخذ وام‌هاي كم بهره از آنها کلاهبرداري كرده است، اقدامات خود را در خصوص شناسايي و دستگيري وي آغاز كردند.

خالقي ادامه داد: کارآگاهان در تحقيقات و بررسي‏‏هاي بيشتر مطلع شدند که فرد كلاهبردار، با معرفي خود به عنوان فردي بانفوذ و داراي ارتباط قوي با وزارتخانه‌ها در تهران و اين كه مي‌تواند اقدام به اخذ وام‌هاي سنگين ميلياردي با بهره پايين براي کارخانه‏ها يا شرکت‎‎ها كند، 600 ميليون ريال از چندين نفر کلاهبرداري کرده است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي استان يزد با اقدامات اطلاعاتي و پليسي، متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

خالقي ادامه داد: نامبرده پس از اعتراف به جرم خود در بازجويي‌هاي پليسي، تحويل مقام قضائي شد.

رييس پليس آگاهي استان يزد ضمن هشدار به شهروندان، گفت: فعاليت شرکت‎‎ها و افراد مدعي واسطه‎‎گري در اين زمينه غيرقانوني و بر خلاف مقررات است، به هيچ وجه به آنها اعتماد نکنيد زيرا وقوع جرم و کلاهبرداري در اين زمينه و وارد شدن ضرر و زيان به شما بسيار محتمل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار