نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران استان هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین و تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کنند.
کد خبر: ۳۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 30 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی در جلسه شورای اسلامی شهر یزد افزود: دست‌اندرکاران استان و شهر یزد وقایعی چون ساختمان پلاسکو تهران را ملاک برنامه‌ریزی جدی خود قرار داده و از وقوع حوادث احتمالی در یزد جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: بر اساس آمارهای به دست آمده نزدیک به 80 درصد ساخت و سازهای یزد غیر مجاز بوده و باید در اسرع وقت نسبت به تعیین و تکلیف آنها اقدام شود.
این نماینده خاطر نشان کرد: ایمن‌سازی ساختمان‌ها و مکان‌های غیر ایمن فعلی و اعمال شرایط قانونی برای رعایت استاندارد لازم برای ساختمان‌های جدید ضروری است.
موسوی بیوکی افزود: نظارت بر ساخت و سازهای انجام شده و در حال اجرا وظیفه تمام دستگاه‌های مربوطه است و برای صدور پروانه ساختمانی احراز مالکیت بر پلاک ضروری است و در غیر این صورت اصلا پروانه ساخت نباید صادر شود.
نماینده مردم یزد و اشکذر درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با ساخت و سازهای شهری از عوامل تأثیرگذار در ایمن‌سازی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است .
موسوی بیوکی افزود: داشتن نقشه راه و تدوین برنامه‌های اجرایی طبق مقررات شهرسازی و ایمن‌سازی یکی دیگر از ضرورت‌های صدور پروانه ساخت و ساز در استان و شهر یزد است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار