استاندار یزد خبرداد:
استاندار یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: تعداد ۴۱۸ پروژه در دهه فجر استان یزد در افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۶۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 26 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در ستاد دهه فجر استان یزد با حضور استاندار یزد گفت:امسال یک هفته برنامه های استقبال برای دهه فجر است که باید در این راستا به منظور اتفاق بزرگ تاریخی در ایران، کشور را آماده برگزاری جشن ها کرد.

 

وی افزود:استفاده از شبکه های مجازی در راستای استقبال از دهه فجر بسیار مهم و موثر است زیرا انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم است و ما نیز باید این نقش مردم را درس گرفته و تمامی انگیزه ها را به سمتی هدایت کنیم که منفعت عمومی در آن بوجود بیاید.

 

استاندار یزد تصریح کرد: جشن هایی که در دهه فجر برگزار می شود باید از جانب مردم باشد و دولت که از مردم است نیز باید در حمایت از مردم باید کمک کند زیرا دولت نیز از مردم است و جز مردمی بوده که در انقلاب نقش آفرینی کرده است.

 

میرمحمدی خاطرنشان کرد: اصلی ترین شعار مردم ما در زمان انقلاب « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی » بوده است که این شعار باعث شده تا استعمارگران از آن ناراحت شوند که ما باید برای نگه داشتن این شعارها نگران هزینه های آن نباشیم و برای آن ایستادگی داشته باشیم.

 

وی گفت:ما در دنیا به دنبال استقلال هستیم و در این راستا نیز آزادی را برای خود می خواهیم ولی در مقابل دشمنان نیز به دنبال کاهش آزادی ما هستند که در این زمینه نیز باید مقاومت را داشته باشیم و بتوانیم ارزش های انقلابی را حفظ کنیم.

 

استاندار یزد ادامه داد: خون شهدا برای ما در انقلاب ارزش دارد و احساساتی عمل نمی کنیم و باید از فرصت ها استفاده کنیم تا عقلانیت را تقویت کنیم زیرا انقلاب با عقلانیت پیروز شده است.

 

وی بیان کرد:اتحاد و همدلی ملت مانع از موفقیت توطئه ها شده است و این عینیت را در جامعه شاهد هستیم و رمز موفقیت امام نیز توحید و کلمه توحید بوده است که با این رمز ما ایثارگر و جانباز داشته ایم.

 

میرمحمدی گفت: انقلاب باید دنیا را روشن کند و انوار اخلاق و صداقت و درستی و پاکی را در جامعه ترویج کند.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد:حضور همه اقشار و حضور در صحنه های انقلاب باعث پایدار شدن انقلاب بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حضور مدیران بومی و غیربومی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار