به همت دولت یازدهم و با تخصیص و هزینه کرد اعتبار 13میلیارد و 110میلیون ریالی کار فاز نخست مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی شماره 2کارگران شهرستان ابرکو به اتمام رسید و آماده بهره برداری شده است.
کد خبر: ۳۶۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 23 January 2017
به گزارش تابناک یزد،این بخشی از صحبت های رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص بیان برخی دستاوردهای دولت در این شهرستان می باشد.
ناصر زارع افزود: این مکان ورزشی با زیربنای یکهزار و 200 مترمربع در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع در ابتدای جاده شهرسب ابرکوه ساخته شده است .
به گفته زارع این مجموعه ورزشی دررشته های والیبال ، بسکتبال ، فوتسال و بدنسازی کاربرد دارد و در طرح توسعه آن فضاهای ورزشی ، استخر و زمین چمن نیز پیش بینی گردیده است .
وی تعلیم و آموزش و تشکیل کلاسهای آموزشی در رشته های مختلف ورزشی ، تقویت قوای جسمی و فکری کارگران ، تربیت و آماده کردن ورزشکاران برای شرکت در مسابقات ، ترویج و توسعه ورزش در کارگاهها و کارخانجات ، برگزاری مراسم و جشنواره های فرهنگی ورزشی و هنری به مناسبت های مختلف را از اهداف راه اندازی این مجموعه برشمرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی شماره یک نیز واقع در بلوار کشاورز ، روبروی اداره تامین اجتماعی هم اکنون دارای رشته های مختلف ورزشی همراه با مهمانسرای شهدای کارگر است.
زارع یادآور شد: بیش از پنج هزار و500نفر کارگر در واحدهای تولیدی ، صنعتی ، خدماتی ، کشاورزی ، معدن و ساختمان شهرستان ابرکوه مشغول بکار هستند.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار