رئیس بیمارستان 220تختخوابی موقوفه گودرز یزد از طلب 140 میلیارد ریالی این بیمارستان از شرکت های مختلف بیمه گر استان خبر داد .
کد خبر: ۳۶۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 23 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برخی از این بدهی ها حدود یکسال از سررسید آنها می گذرد .
وی ادامه داد: برای انجام فعالیت های بیشتر و بهتر بهداشتی و درمانی باید بدهی ها پرداخت شود تا بیمارستان همچنان با قوت و جدیت وظایف خود را انجام دهد.
این مسئول با اشاره به نقش حمایتی خیران تاکید کرد: برای جلب مشارکت خیران باید فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی بیشتر شود.
منتظری گفت: مردم و خیران باید بدانند که نجات جان دیگران در اولویت همیشگی قرار دارد و اساس این کارها مورد تاکید دین مبین اسلام است.
وی افزود: بیمارستان گودرز دارای گروه‌های متخصص و فوق تخصص است و قطعا همراهی مردم و خیران در روند انجام برنامه ها خیلی مفید و موثر است.
رئیس بیمارستان گودرز یزد همچنین به فرسودگی ساختمان این مرکز اشاره و از اجرای طرح جامع و جایگزینی آن با حمایت و همراهی مردم و خیران خبر داد.
به گفته منتظری این بیمارستان 220تختخوابی هم اکنون دارای 20 هزار مترمربع زمین و 30 هزار مترمربع زیربنا است .
وی همچنین از فعالیت بخش دیالیز بصورت جدی در بیمارستان خبر داد و گفت: با همراهی خیران بخش دیالیز دارای 10 دستگاه مجهز است.
رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد همچنین در خصوص اجرای طرح های عمرانی این مرکز خبر داد و گفت: در چند سال گذشته در خصوص مرمت و تعمیر بیمارستان افزون بر 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
منتظری ابراز امیدواری کرد تا با همراهی خیران و مردم بتوان روز به روز بر ارتقای خدمات پزشکی این بیمارستان به مردم اقدام کرد.
در سال 1324 شمسی خانواده گودرز این بیمارستان را با 40 تخت در شهرستان یزد راه اندازی کرده اند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار