مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد از فعالیت ۲۵۰۰ مسجد در استان خبر داد و گفت: جشنواره «روح خدا» در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۶۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 23 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد در نشست کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در محل دفتر امام جمعه یزد گفت: امسال برنامه ریزی برای ۵۰۰ ستاد مردمی در مساجد داشتیم که بر اساس فرم های تشکیل شده در استان و روستاها انجام شده است.
وی افزود: بالغ بر دو هزار و۵۰۰ مسجد در استان است که تلاش ما این است تا روز به روز این برنامه ها را افزایش دهیم.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: آذین بندی مساجد، محافل قرآنی با توجه به هفته قرآن و عترت، برپایی غرفه های فرهنگی، برگزاری مسبقات فرهنگی، قرانی و مذهبی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله این برنامه ها است.
رستگاری گفت: جشنواره کشوری روح خدا از برنامه های دیگر ما است که از دهه فجر آغاز می شود و در رشته های شعر، سرود، مقاله، وبلاگ نویسی، نقاشی و خوشنویسی برگزار خواهد شد.
وی افزود: آثار از کل کشور داشته ایم و امسال نیز واگذار به مسجد شهید حکایتی و کانون شهید عاصی زاده شده است و به صورت کانونی است که برنامه های جنبی دیدار با خانواده حضرت امام(ره)، دیدار با مراجع در قم از جمله آنها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار