نصرالله سجادی:
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور، یکی از سیاست های اصلی وزارتخانه را برگزاری مسابقات مهم ملی و بین لمللی در استان ها دانست.
کد خبر: ۳۶۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 22 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛اولین نشست مشترک دکتر سلطانی فر با مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور صبح امروز به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
در این نشست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از همکاری استان ها در پیشبرد اهداف کلان ورزش کشور گفت: برگزاری مسابقات مهم ملی و بین المللی در استان ها همواره از تاکیدات اصلی و توصیه مهم من به فدراسیون های مختلف بوده است ولی با توجه به امکانات و شرایط این امر در بعضی مسابقات مهم امکان پذیر نیست ولی سیاست کلی وزارتخانه در این خصوص اعطای میزبانی به استان ها است.
نصرالله سجادی همچنین به موضوع مهم استعدادیابی ورزش ی اشاره کرد و اطمینان داد از سال آینده این مهم با اعتبار و حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان در استان ها پیگیری می شور و پایدار خواهد بود.
سجادی در ادامه افزود: ارزیابی عملکرد استان ها به صورت ریز به ریز و رشته به رشته تحت رصد وزارتخانه است و گزارش دفتر نظارت را کاملا دقیق بررسی و نتایج آن را در تصمیم گیری های آینده اعمال می کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار