کد خبر: ۳۶۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 22 January 2017
در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد برنامه های دهه ی فجر انقلاب استان تشریح شد.
تشریح برنامه های دهه فجر در استانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویر احمد،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست با بیان اینکه در دهه ی فجر امسال دهها ویژه برنامه همزمان با سراسرکشور در استان برگزارمیشود همراهی دستگاههای عضو ستاد گرامی داشت دهه فجر را برای فراهم کردن زمینه ی حضور باشکوه مردم خواستار شد.

حجت الاسلام خاضع پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از بزرگترین رویداد های سیاسی در تاریخ معاصر دانست و افزود: جنبش های آزادیخواهی و حرکتهای مردمی در گوشه و کنار جهان از قیام امام و ملت ایران منبعث شده است .
وی به تشکیل کمیته های 20 گانه برای برگزاری آیین های یوم الله دهه ی فجر خبر داد و گفت: دهه ی فجر فرصتی ارزشمند برای بیان خدمات بیشمارنظام به ملت است .

در این نشست مقرر شد راهپیمایی سالروزپیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن در یاسوج ساعت 10صبح از میدان 7 تیر آغاز شود .
حجت الاسلام خاضع، نواختن زنگ انقلاب روز 12 فروردین، رژه موتوری، برنامه ی نمادین ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن، برپایی آیینهای جشن و سرور در مساجد و مدارس، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی هنری را از جمله ویژه برنامه های این ایام عنوان کرد.
وی به تقارن ایام فاطمیه ی اول با دو روز پایانی دهه ی فجر اشاره کرد و افزود: به این منظور برنامه های گرامی داشت این دهه از دوازده تا 20بهمن برگزار می شود.
در این نشست اعضا درباره ی چگونگی برگزاری ویژه برنامه های بهار انقلاب گفتگو کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار