کد خبر: ۳۶۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،اولین نشست شورای سیا ست گذاری آستان قدس رضوی ،باحضور آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد برگزارشد.

بهره‌گیری از صاحبان اندیشه، با هدف بررسی موضوعات و مسایل فرهنگی، تجزیه و تحلیل شرایط و جریانات فرهنگی و تولید ایده‌ها و طرح‌های اجرایی، از وظایف مهم شورای سیا ست گذاری است.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد در جمع اعضای این شورا گفت: خدمت گزاری آستان قدس برای ارتقای روحیه معنوی مردم،خدمت به زائرین بویژه ضعفا و نیازمندان و مستمندان، از ظرفیت هی عظیم فرهنگی آستان قدس رضوی است .

آیت ا... ناصری افزود اشتغال زایی وکارآفرینی در روستاهاوشناسایی واحیاء موقوفات مهمترین مواردی است که باید اعضای این شورا بکارگیرند وزمینه را به نحوی آماده کنند تا روستائیان با رغبت به روستای خود برگردند.

نماینده آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به اینکه رکن اصلی فعالیت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها، فرهنگی است گفت: زائر محوری و حمایت از محرومان نیزجزو رویکردها و اهداف اصلی تأسیس دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها است .

محمد صالح جوکاربا تاکید بر اینکه نشر اندیشه نورانی حضرت امام رضا(ع) در تمام دنیا از برنامه ها و رویکردهای آستان قدس رضوی است افزود: گستره این نورانیت باید تمام ایران را فرا بگیرد و محور بودن زیرا هر جا اندیشه و تفکر امام رضا(ع) ترویج پیدا کرده، تحول و تغییر ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار