فرماندار مهریز گفت: خدمات مهمانپذیری برای مسافران و گردشگران در این شهرستان باید ارتقا یابد.
کد خبر: ۳۶۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری در آیین معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهریز افزود: در سال های اخیر فعالیت های خوبی در بحث خدمات رسانی برای گردشگران و مسافران انجام شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان مهریز بخاطر داشتن آثار و ابینه زیاد و سابقه تاریخی و فرهنگی همواره از شهرستان های گردشگر پذیر استان محسوب می شود بر فعالیت های بیشتر در حوزه ارائه خدمات بهتر به مهمانان تاکید کرد.
فرماندار مهریز اظهار داشت: هم افزایی در شهرستان برای امنیت خاطر گردشگران و سرمایه گذاران نقش مهمی در موضوع مهم گردشگری منطقه دارد بنابراین در این زمینه باید شاهد فعالیت های بهتر و بیشتر باشیم.
رستگاری همچنین ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته ، خواستار ارتقای جایگاه شهرستان مهریز در موضوع گردشگری در بخش های مختلف و معرفی بیشتر منطقه شد.
فرماندار مهریز در ادامه یاد و خاطره جان باختگان حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی داشت و با خانواده و بستگان داغدیدگان آنها ابراز همدردی کرد و این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت.
در پایان ضمن قدردانی از محمد رضا فلاحتی به جای وی علیرضا صمدیانی به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهریز معرف معرفی شد.
بنای شهرستان مهریز را به مهرنگاردختر انوشیروان نسبت داده اند و آب و هوای این شهرستان ، معتدل و بیابانی است و این منطقه با شرایط خاص جغرافیایی موقعیت طبیعی (دارابودن سراب ها، قله های برف گیر وآب و هوای معتدل کوهستانی) در حاشیه کویر، از گذشته برای کاروان های تجاری ، شاهراهی حیاتی ساخته است.
در شهرستان مهریز 600 اثر تاریخی و فرهنگی وجود دارد که تاکنون حدود 100 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار