فرماندار مهریز گفت: همکاری جدی بین بخشی برای برنامه ریزی بهتر و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران ضروری و همواره مورد تاکید دولت بوده است.
کد خبر: ۳۶۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مهریز افزود: موقعیت خاص مهریز باعث شده که در طول سال ما میزبان خیل مسافران از اقصی نقاط کشور به شهرستان باشیم.
وی ادامه داد: برای تامین رفاه و آسایش مسافران و گردشگران باید تمام دستگاه های مختلف اجرایی در شهر با همکاری مردم بر فعالیت های فرهنگی ، رفاهی و اجتماعی خود بیفزایند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: ظرفیت های خود در شهرستان برای تامین رفاه مسافران و گردشگران وجود دارد که با برنامه ریزی مدون و جلب همکاری همگان می توان از آنها بنحو شایسته بهره گرفت.
رستگاری گفت: برای هر دستگاه اجرایی برنامه های مختلفی پیش بینی شده که امیدواریم امسال خیلی جدی تر و بهتر از گذشته بتوانیم وظایف خطیر خود را در این حوزه اجرایی کنیم.
فرماندار مهریز تصریح کرد: خدمت به مردم، مسافران و گردشگران در شهر یک ضرورت و وظیفه محسوب می شود که ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته در سال های گذشته امسال قوی تر اقدام خواهد شد.
رستگاری در ادامه به ظرفیت های خوب شهرستان مهریز در بعد گردشگری بخاطر آثار و ابنیه فراوان آن و همچنین برخی مواهب طبیعی خدادادی آن اشاره و ابراز امیدواری کرد تا بتوان بنحو شایسته از آنها استفاده کرد.
وی گفت: خدمت به مردم و مهمانان یک توفیق است که باید همواره قدر آن را دانست و با همه وجود و ظرفیت برای پذیرایی از گردشگران و مسافران اقدام شایسته انجام داد.
بنای شهرستان مهریز را به مهرنگاردختر انوشیروان نسبت داده اند و آب و هوای این شهرستان ، معتدل و بیابانی است و این منطقه با شرایط خاص جغرافیایی موقعیت طبیعی (دارابودن سراب ها، قله های برف گیر وآب و هوای معتدل کوهستانی) در حاشیه کویر، از گذشته برای کاروان های تجاری ، شاهراهی حیاتی ساخته است.
در شهرستان مهریز 600 اثر تاریخی و فرهنگی وجود دارد که تاکنون حدود 100 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار