شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي يزد با حضور سفير اندونزي در جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاه صنعت و معدن، با اين سفارتخانه تفاهم‌نامه همكاري امضا كرد.
کد خبر: ۳۶۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سفیر کشور اندونزی در جمهوری اسلامی ایران امشب در حاشیه برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از 9 ماه پیش به ایران سفر کرده است، اظهار داشت: برای دومین بار است که به استان یزد سفر می‌کنم و از حضور در این استان خوشحالم.

اوکتاویان علیم‌الدین بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای برای آمادگی همکاری هرچه بیشتر بین شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و اندونزی امضا و قرار شد این دو شرکت در نمایشگاه‌های مختلف محصولات خود را طی همکاری دو جانبه معرفی کنند.

وی عنوان کرد: از نمایشگاه صنعت و معدن یزد بازدید کردم و در بیش از 100 غرفه محصولات متنوعی دیدم و با توجه به ظرفیت‌های موجود،‌ آمده برای ارتقا همکاری‌ها هستیم.

علیم‌الدین ادامه داد: با توجه به اینکه در اندونزی زغال سنگ و الوار و چوب زیاد است، می‌توانیم در این زمینه تبادل داشته باشیم زیرا در استان یزد نیز صنعت و به ویژه معدن پیشرفت‌های بسیاری داشته و برگزاری نمایشگاه‌ها نقش مهمی در معرفی این توانمندی‌ها دارد.

سفیر اندونزی در ایران بیان کرد: در ماه دسامبر وزیر تجارت و صنعت اندونزی از تهران بازدید کرد و تفاهم‌نامه های خوبی امضا شد و امیدواریم در سفر بعدی که یکی از وزرای کشور اندونزی به ایران می‌آید، بازدیدی نیز از استان یزد داشته تا زمینه‌ساز همکاری بیشتر باشد.

وی ادامه داد: با داشتن تقویم نمایشگاهی، صنایع ایران و اندونزی می‌توانند در نمایشگاه‌های دو کشور شرکت کرده و محصولات خود را ارائه کنند.

علیم‌الدین خاطرنشان کرد: استان یزد یکی از اماکن تاریخی کشور است و دارای صحنه‌های بسیار زیبا و کویر زیبایی بود که توسط مردم اندونزی مورد استقبال قرار می‌گیرد علاوه بر اینکه آثار تاریخی بسیاری نیز در شهر یزد وجود داشت که در زمینه گردشگر نیز می‌توانیم علاوه بر فعالیت‌های تجاری با یکدیگر مبادله داشته باشیم و امیدواریم این تبادل و تفاهم‌نامه باعث بیشتر شدن ارتباطات ما شود.

 ‌سهولت روادید، تأمین بخشی از هزینه اسکان و سفر و ... از مسائل مطرح شده در تفاهم‌نامه امضا شده بین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد و سفارت اندونزی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار