مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان يزد از تلاش براي برگزاري 100 نمايشگاه در طول سال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مصطفی بوستانی در حاشیه بازدید وزیر اندونزی از نمایشگاه صنعت و معدن و امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد اظهار داشت: در تدارک پیگیری برگزاری 100 نمایشگاه در سال در استان یزد هستیم و به طور قطع این پتانسیل می‌تواند مورد استفاده کشور دوست و برادر اندونزی نیز قرار گیرد تا همکاری‌های بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه ارتباط و مسافرت آسان و بهتر تجار یزدی به ویژه شرکت آنها در نمایشگاه‌های کشور اندونزی با مساعدت سفارت آسانتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان یزد یکی از استان‌های معدن‌خیز و دارای صنایع بزرگ است، طی بازدیدی که سفیر اندونزی از این استان داشت، ظرفیت‌های استان مورد توجه قرار گرفت و منجر به امضای تفاهم‌نامه شد.

بوستانی عنوان کرد: امضای این تفاهم‌نامه به طور قطع باعث همکاری‌های بیشتر و معرفی توانمندی‌های صنایع استان یزد به ویژه شرکت تجار و صنعت و معدن استان در نمایشگاه‌های کشور اندونزی خواهد بود و با امضای این تفاهم‌نامه بسیاری از بروکراسی‌های اداری حذف شده و بخشی از هزینه‌ها نیز به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش فارس، ‌سهولت روادید، تأمین بخشی از هزینه اسکان و سفر و ... از مسائل مطرح شده در تفاهم‌نامه امضا شده بین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد و سفارت اندونزی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار