هشدار یک مسئول:
مديرعامل آتش‌نشاني يزد با بيان اينكه وضعيت ايمني تعداد زيادي از ساختمان‌هاي يزد استاندارد نيست، گفت: بيش از 20 ساختمان با شرايط بدتر از پلاسكو در يزد وجود دارد.
کد خبر: ۳۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عباس میرشمسی در مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در ستاد مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه متاسفانه 70 درصد ساختمان‌های سطح شهر یزد ایمن نیست، اظهار داشت: تعداد زیادی از ساختمان‌های یزد یا اصلا اطفای حریق ندارد یا به مرور و بعد از احداث و پایان کار ساختمان، سیستم اطفای حریق تغییر یافته و بلا استفاده مانده است.

وی عنوان کرد: بسیاری از ساختمان‌ها به ویژه واحدهای تجاری و حتی اداری، آتش‌نشانی و قوانین آن را دور زده و پایان کار گرفته‌اند و هیچکدام از موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند.

مدیرعامل آتش‌نشانی یزد بیان کرد: بارها در مناسبت‌های مختلف این موارد گوشزد شده اما متأسفانه گوش شنوایی نبوده و به جرأت می‌توانم اعلام کنم بیش از 20 ساختمان بدتر از پلاسکو در یزد وجود دارد که هیچگونه ایمنی ندارد.

میرشمسی ادامه داد: متأسفانه در برخی مدارس نیز سیستم ایمنی وجود ندارد و خدای ناکرده در صورت کوچکترین حادثه‌ای دانش آموزان در خطر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در بسیاری از ادارات و واحدهای تجاری نیز نه تنها سیستم اطفای حریق وجود ندارد بلکه حتی یک کپسول آتش‌نشانی نیز پیدا نمی‌شود.

مدیرعامل آتش‌نشانی یزد تأکید کرد: همه باید کمک کنند تا این مشکل حل شود و درخواست می‌کنم این جلسات مرتب برگزار شود و به درد دل آتش‌نشانان رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: ما سفیران امید مردم هستیم و باید این مشکلات به مردم منتقل شود تا مردم برای ایمن‌سازی ساختمان‌های خود به تکاپو بیفتند.

به گزارش فارس،در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان پلاسکو، یاد و خاطره دو شهید آتش‌نشان یزد نیز با اهدای شاخه‌های گل گرامی‌ داشته شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
یکی از این ساختمانها درب وداغون ساختمان هلال احمر واقع در خیابان کاشانی است که قدمت ان به حدود 50 سال قبل می رسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار