کد خبر: ۳۶۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 21 January 2017

به گزارش تابناک یزد،نهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با مشخص شدن چهره تیم‌های برتر در رشته‌های والیبال، فوتسال و ورزش های همگانی در یزد به کار خود پایان داد.

سرپرست برگزاری نهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی ‌و حرفه ای کشور گفت: در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها از تیم‌های اول تا سوم در بخش بانوان و آقایان با اهداء مدال و جام و همچنین تندیس منقش به نماد بادگیر یزد تجلیل شد.

میرفخرالدینی افزود: در اختتامیه این رقابت‌ها و در رشته والیبال مردان دو تیم مازندران و سمنان به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم مازندران توانست دو بر یک تیم سمنان را شکست دهد و به مقام قهرمانی نهمین دوره از المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور دست یابد.

وی اشاره کرد : در بازی رده‌بندی والیبال مردان نیز تیم لرستان با شکست تهران به مقام سومی این رقابت‌ها رسید. 

سرپرست برگزاری نهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی ‌و حرفه ای کشور از قهرمانی تیم استان اصفهان در دیدار فینال رقابت‌های فوتسال خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها تیم مردان سمنان نایب قهرمان و تیم بوشهر نیز به مقام سوم رسید.

میرفخرالدینی افزود : مسابقات والیبال بخش بانوان نیز با قهرمانی تیم تهران همراه بود و تیم‌های‌ خراسان و کرمان به ترتیب در رده‌های بعدی جای گرفتند.

وی اشاره کرد : در بخش آقایان مسابقات ورزش‌های همگانی در مجموع امتیازات، تیم سازمان مرکزی مقام اول، استان کهکیلویه و بویراحمد مقام دوم و استان فارس مقام سوم را کسب کردند و در بخش بانوان در مجموع امتیازهای مسابقات ایستگاهی و پرتاب دارت نیز تیم‌ های زنجان، خراسان رضوی و مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

سرپرست برگزاری نهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی ‌و حرفه ای کشور گفت: این المپیاد شش روز در یزد با حضور ورزشکاران بیش از 30 استان برگزار شد و در پایان چهره تیم‌های اول تا سوم آقایان و بانوان در رشته‌های والیبال، فوتسال و ورزش‌های همگانی مشخص شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار