کد خبر: ۳۶۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 21 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر کل بهزیستی استان یزد اعلام كرد: خدمات بهزیستی در بخش پیشگیری پویا و فعال است و در راستای سلامتی جامعه حرکت می‌کند.

 دكتر «جليل عفتي» در نشست معاونین پیشگیری منطقه شش بهزیستی کشور گفت: شورای مناطق بر اساس شاخصه‌هایی که در سازمان تعریف شد و به واسطه نزدیک شدن نظرات و انجام بهتر امور شکل گرفت تا این شوراها تاثیرات خوبی را در کشور و مناطق خود داشته باشند.

وي همچنين نظرات شورای مناطق را تاثیرگذار دانست و گفت: همه ما مجموعه‌ای از یک ساختار هستیم و برای فعالیت شورای مناطق هرچه میدان را هموار کنیم و قطعاً اين نشست با جمع‌آوري نقطع نظرات اعضا، خروجی خوبی خواهد داشت و مي‌توان با طبقه‌بندی موضوعات و کار کارشناسی، شاهد پیشبرد بیشتر اهداف سازمان بود.

مدیر کل بهزیستی استان به نقش این معاونت در سلامت جامعه اشاره کرد و افزود: حاصل تلاش همکاران در این دوران برای خدمت قابل لمس بوده و منجر به سلامتی جامعه شد و به واسطه این خدمات، معاونت پیشگیری پویا و فعال است و به عنوان حوزه پیشرو مطرح است.

عفتي افزود: از زمان شکل‌گیری معاونت پیشگیری و در طول این سال‌ها، این حوزه توانست فرهنگ پیشگیری را در جامعه و بین مسئولان تفهیم کند و در مسائلی همچون معلولیت‌ها، موضوع ژنتیک را که در کشور ناشناخته بود، مطرح كند.

وي همچنين در اين باره اظهار كرد: خوشبختانه در موضوع اعتیاد نيز نگاه‌ها تغییر کرد و این به واسطه تلاش سازمان بهزیستی بود که با اقدامات خود توانست این موضوع را به عنوان یک بیماری برای همگان قابل فهم كند.

عفتي همچنين تصادفات در كشور را نگران کننده خواند و گفت: متاسفانه تبعات تصادفاتی که همه روزه اتفاق می‌افتد، گریبان‌گیر این سازمان و معلولیت‌ها در جامعه را افزایش داده است لذا باید برای معلولیت و آسیب‌ها با برنامه‌ریزی جلو برویم.

ياداور مي‌شود كه نشست هم اندیشی معاونین پیشگیری منطقه شش بهزیستی کشور با حضور استانهای اصفهان، مرکزی، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان به ميزباني يزد برگزار شد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار