مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: امسال در کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر، بیش از ۵۰۰ ستاد مردمی تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۶۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 21 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال نیز همانند چندین سال گذشته کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به کانون های فرهنگی هنری مساجد واگذار شده است که ما نیز در همین راستا برنامه های ویژه ای در دو بخش خواهران و برادران داریم.
وی افزود: حضرت امام (ره) بیان کردند «این مساجد بود که این پیروزی را برای ما آورد» که این نشان دهنده نقش مساجد در انقلاب اسلامی است و در این زمینه ایشان نیز تاکید ویژه ای بر حضور زنان در این پیروزی ها دارند.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: تاکید کمیته مساجد در خصوص مردمی بودن آن است و مسئولان استانی از جمله امام جمعه و استاندار یزد نیز بر این امر تاکید دارند.
رستگاری بیان کرد: امسال در این کمیته بیش از ۵۰۰ ستاد مردمی تشکیل داده ایم به این صورت که در مساجد ستاد با محوریت امام جماعت مساجد و عضویت مدیر مسئول کانون، فرمانده پایگاه، عضوی از هیات امنای مسجد و مسئول هیات  تشکیل می شود.
وی ادامه داد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی، توزیع آهنگ انقلابی، ایستگاه های صلواتی، دیدار با علما، دیدار با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم از جمله برنامه های ما در این ستاد است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ادامه داد: برگزاری برنامه کشوری روح خدا از جمله برنامه های شاخص ما است که به صورت ملی در پنجمین دوره خود از ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود و تا رحلت امام (ره) ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار