معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: پذیرش حوزه علمیه یزد برای سال تحصیلی ۹۷_۹۶ از ۱۵ اسفندماه سال جاری آغاز می شود.
کد خبر: ۳۶۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 21 January 2017

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید عباس حسینی پور با بیان اینکه در آذرماه طرح تبلیغات پذیرش حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی آینده توسط این معاونت طراحی و به مدیر حوزه  استان ارائه شد، گفت: پس از تایید مدیر حوزه استان، در جلسه ای این طرح برای معاونین تبیین گردید و سپس مسئولین کارگروه ها مشغول به فعالیت در این امر شدند.

 معاون آموزش حوزه علمیه یزد ادامه داد: به جهت ارتقا کیفیت و کمیت پذیرش سال تحصیلی جدید، حوزه علمیه استان یزد در این طرح، تشکیل سه کارگروه را پیش بینی کرده است تا اقدامات لازم را پیگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارگروه تبلیغات که دارای 6کمیته مجزا می باشد خاطر نشان کرد: کارگروه معرفی حوزه علمیه با 5کمیته و کارگروه رصد مدارس علمیه نیز با 4کمیته در حال انجام فعالیت هستند.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه معاونین استان تا الان سه جلسه جهت بحث پذیرش و برنامه ریزی ها را داشته اند، گفت: اولین قدم آن، درخواست از مدیران مدارس علمیه استان جهت تشکیل کمیته تبلیغات در مدرسه تحت اشرافشان بوده است تا مدارس هم طبق شرایط موجود در هر شهرستان برنامه های تبلیغاتی خود را با نظارت مدیریت استان انجام دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد افزود: زمان  ثبت نام حوزه علمیه یزد در سال تحصیلی  97_96  را از 15 اسفندماه سال جاری اعلام و خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت مدیریت حوزه علمیه یزد به نشانی mcys.ir اطلاعات کامل را در این زمینه کسب کنند .

حوزه نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار