کد خبر: ۳۶۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک یزد،پنجمین جلسه یادواره شهدای قرآنی یزد با عنوان «آیه‌های استقامت»، روز گذشته در محل اتحادیه قرآنی استان برگزار شد.
محمد شایق، مسئول روابط عمومی اتحادیه موسسات قرآنی یزد در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: این جلسه با حضور دستگاه‌های دولتی اعم از فرهنگی، اجتماعی و عمومی استان یزد برگزار شد که در این راستا برنامه‌های برپایی یادواره شهدای قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.
شایق ادامه داد: در جلسه قبلی، موضوعات مورد بحث درباره وظایف اعضاء جلسه در جهت برپایی یادواره بود که در پنجمین جلسه، دستگاه‌ها در راستای وظایف خود، گزارشی از نقاط قوت و ضعف ارائه شد.
وی اظهار کرد: در این جلسه دستگاه‌ها از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جدید در برپایی مراسم یادواره شهدای  قرآنی مباحثی را مطرح کردند و در نهایت، نتایج و جمع‌بندی حاصل شد.
شایق افزود: مقرر شد هفتمین همایش بزرگ جامعه قرآنی استان تحت عنوان قرآن، کتاب انقلاب، همراه با اولین یادواره شهدای قرآنی استان برگزار شود.
شایق به نتایج حاصل از این نشست اشاره کرد و گفت: در این جلسه زمان و مکان برپایی یادواره شهدای قرآنی در استان یزد تعیین و مقرر شد این مراسم، ۷ بهمن در محل مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد با حضور جمعی از سخنرانان، قاریان ممتاز و گروه تواشیح و غیره برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار