جمعی از مردم و مسئولان استان یزددیشب با حضور در ایستگاه های آتشنشانی و روشن کردن شمع، قرائت دعا و فاتحه با خانواده های شهدای آتشنشان ابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۳۶۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 21 January 2017
به گزارش تابناک یزد،جمعی از شهروندان یزد شامگاه جمعه با حضور در ایستگاه آتش نشانی بلوار طالقانی یاد شهدای آتشنشان ساختمان پلاسکو تهران را گرامی داشتند و این ضایعه را به همکاران این قشر شریف در یزد تسلیت گفتند.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد نیز شامگاه جمعه به منظور تجلیل از آتش نشانان و بزرگداشت درگذشتگان و همدردی با بازماندگان و مجروحان حادثه ساختمان پلاسکو، در ایستگاه مرکزی آتش نشانی اردکان حضور یافت.
هندبالیست های تیم توسعه و عمران بافق و آتشنشانان سراسر استان نیز با خانواده شهدای آتشنشان حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران ابراز همدردی کردند.
جمعی از شهروندان استان نیز با برپایی جلسات قرائت قرآن مجید یاد وخاطره آتشنشانان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند و برای آمرزش درگذشتگان این حادثه دعا کردند.
به گزارش ایرنا،در آتش سوزی صبح پنجشنبه ساختمان پلاسکو تهران که باعث فروریختن این ساختمان شد، بیش از 20 آتش نشان در زیر آوار این ساختمان مدفون شدند که تلاش برای یافتن اجساد و بازماندگان احتمالی این حادثه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار