هزینه روزانه بیمه شدگان تامین اجتماعی استان یزد بیش از 20میلیاردریال اعلام شد.
کد خبر: ۳۶۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 20 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد صابری رییس تامین اجتماعی استان یزد  دردیدار جداگانه با امام جمعه و فرماندار ابرکوه افزود:هم اکنون 840هزارنفر معادل 78درصد جمعیت استان یزد زیرپوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
امام جمعه ابرکوه هم در این دیدار گفت: برغم اینکه کار سازمان تامین اجتماعی کاری طاقت فرساست اما بهترین فرصت را برای دلگرمی مردم به زندگیشان فراهم کرده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهارکرد: اعتماد مردم به سازمان تامین اجتماعی بخاطر اعتماد و خدمات مطلوب آن است.
رییس شورای فرهنگی ابرکوه بابیان اینکه دو سوم جمعیت شهرستان ابرکوه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: فعالیت کارکنان سازمان تامین اجتماعی بخاطر حجم سنگین آن را ارج می نهیم.
همچنین فرماندار ابرکوه در این دیدار گفت : برغم اینکه ابرکوه یکی از شهرستانهای محروم استان یزد است اما خدمات و فعالیتهای این سازمان در این شهرستان قابل تقدیر است .
سید نبی رسولی ضمن قدردانی از حسن توجه تامین اجتماعی استان به این نقطه محروم اظهار کرد: اعتماد عمومی که مردم نسبت به تامین اجتماعی دارند بخاطر عملکرد خوب این سازمان که نظر عموم راجلب کرده است.
نماینده عالی دولت در ابرکوه با بیان اینکه نماد همدلی و همکاری سرلوحه کار مسئولان ابرکوه است خاطرنشان کرد: عملکرد خوب تامین اجتماعی توانسته رضایت مردم راجلب کند.
رییس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه هم با ارائه گزارشی از فعالیتهای این سازمان گفت: هم اکنون 31هزار و904نفر از مردم این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
عباس حمیدی زاده افزود در 9ماهه امسال 135میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار