رئیس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به اقداماتی که در راستای توسعه صنایع دانش‌بنیان در یزد صورت گرفته، از بومی‌سازی ساخت لودر در یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 20 January 2017
به گزارش تابناک یزد،داریوش پورسراجیان در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه صنعت و معدن یزد و بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از این نمایشگاه، اظهار داشت: استان یزد پیشرفت‌های زیادی در حوزه صنایع دانش‌بنیان داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم  که تعداد زیادی شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری یزد فعالیت می‌کنند و هر روز دستاوردهای بسیار خوبی از آنها می‌بینیم.

پورسراجیان یکی از اقدامات خوب در حوزه صنعت استان یزد که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده را تلاش در راستای بومی‌سازی ماشین‌های راه‌سازی دانست و گفت: خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت، یکی از مدل‌های لودر در استان یزد بومی‌سازی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد با بیان اینکه نمونه این لودر در حال حاضر در دومین نمایشگاه صنعت و معدن یزد قرار گرفته، خاطرنشان کرد: بومی‌سازی این نوع لودر هزینه‌ها برای خرید آن را کاهش محسوسی داده است.

وی عنوان کرد: بومی‌سازی این نوع لودر در تمام بخش‌های آن از جمله نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است و تنها موتور آن از کشور آلمان که تولید کننده اصلی این نوع لودر است خریداری می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار