کد خبر: ۳۶۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 19 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سرپرست تیم هندبال داتیس یزد با بیان این که کادر فنی تیم هندبال داتیس یزد در لیگ دسته یک کشور مشخص شده است، گفت: بازیکنان مستعد و توانمند استان یزد در صورت حضور در تمرین و جلب رضایت سرمربی، به عضویت تیم هندبال داتیس یزد در خواهند آمد.
 لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های ایران اواخر هفته آینده با شرکت 12 تیم در سه گروه آغاز می‌شود و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.

این تیم‌ها شامل داتیس یزد، پدافند تهران، هیات هندبال نجف آباد، شهرداری سردرود، مدافعین حرم مراغه، هیات هندبال بوشهر، تا اوکه دشتستان، پتروشیمی مارون، هیات هندبال میناب، شهرداری اهر، هیات هندبال شوشتر و نیروی زمینی ورامین هستند.

رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته یک با حضور شش تیم به صورت متمرکز برگزار می شود و در نهایت تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های ایران صعود خواهند کرد.

«سعید صادقی‌مقدم» که اخیرا به عنوان سرپرست تیم هندبال داتیس استان انتخاب شده، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، اظهار کرد: اعضای کادر فنی تیم هندبال داتیس یزد در لیگ دسته یک «سیدضیاء غلامی» به عنوان مدیر فنی،«حمیدرضا قشقایی» و «مهدی زارع» به عنوان مربی هستند.

وی گفت: هدف تیم هندبال داتیس صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک و در نهایت کسب مجوز حضور در لیگ برتر باشگاه‌های ایران است.

سرپرست تیم هندبال داتیس یزد افزود: در این راستا با کمک حامی مالی، چندین بازیکن حرفه‌ای باسابقه حضور در تیم ملی و لیگ برتر کشور جذب می شوند که اسامی آنان به زودی اعلام می‌شود.

صادقی مقدم  در ادامه با یادآوری حضور تیم توسعه و عمران بافق در لیگ برتر هندبال کشور در سال‌جاری اظهار امیدواری کرد تیم داتیس یزد با حمایت همه جانبه اهالی ورزش و مسئولان به لیگ برتر صعود کند و استان یزد در سال آینده دو نماینده در این رقابت‌ها داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: برای حضور در لیگ دسته یک هر تیم می تواند 20 بازیکن شامل 10 بازیکن بزرگسال یا آزاد، چهار بازیکن امید، چهار بازیکن جوان و 2 بازیکن نوجوان جذب کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار