کد خبر: ۳۶۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 19 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل اب منطقه ایی یزددر نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از تخصیص آبهای کم کیفیت به فضای سبز خبر داد .

جوادیان زاده افزود:در سال آبی جاری متاسفانه استان یزد با کمترین میزان بارش و بیشترین تبخیر در کشور روبرو بوده است و این امر مدیریت جدی منابع آبی و استفاده بهینه از منابع آب استان را طلب می کند .

عظیمی زاده شهر دار یزد نیز با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص جدا سازی آب شرب و فضای سبز گفت:در حال حاضر 30 درصد آب فضای سبز از طریق آب شرب تامین میشود که با اجرای طرحهای جدا سازی تا دوسال آینده آب شرب و فضای سبز بطور کامل جدا سازی خواهد شد .

کلانتر رئیس هیت مدیره خانه صنعت و معدن استان هم در این جلسه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی استان ارائه کردو گفت : از مجموع 2116 واحد ثبت نام شده در این طرح 312 واحد صنعتی تاکنون برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده اند که 264 میلیارد تومان تسهیلات به آنها پرداخت شده است .

استاندار یزد در این نشست با اشاره به جهت گیریهای هدفمند در جهت رونق بخش تولید و توسعه استان گفت : توجه به بافت تاریخی و احیا آن و اجرای طرحهای مدیریت مصرف و برداشت آب با توجه به کاهش منابع آبی استان از مهمترین جهت گیریهای استان است .

میر محمدی با اشاره به ضرورت اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان بر مشارکت مردم در اجرای این طرح با همکاری دولت تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار