به زودی
مدیر کل راه‌آهن استان از راه اندازی قطار حومه ای یزد در آینده ای نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۳۶۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 16 January 2017
به گزارش تابناک یزد،داودی طی نشستی  گفت :در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم استان ،راه‌اندازی قطار حومه‌ای در مسیر عقدا، اردکان، میبد، ‌یزد و مهریز در دستور کار راه‌اهن یزد قرار دارد.
 وی با اشاره به جایگاه نخست راه‌آهن یزد در حمل بار کشور،افزود: هم‌اکنون ۳۷ درصد عملیات حمل بار کشور در راه‌آهن یزد انجام می‌شود که عمدتاً مربوط به حمل مواد معدنی است.
مدیر کل راه‌آهن یزد در مورد طرح دو خطه شدن شبکه ریلی استان نیز اشاره کرد: با اضافه کردن خط دوم، ظرفیت این اداره کل در راستای ارائه خدمات دو برابر خواهد شد.
داودی در رابطه با نارضایتی‌های کیفی در مورد خدمات‌دهی راه‌آهن به بخش مسافری، نیز  گفت: با تعویض واگن‌های قطارهای مسافری یزد این مشکل  از اول دیماه با بازگشت قطارهای بازسازی شده ، حل شد.
وی با اشاره به این که  پیشرفت 80 درصدی طرح ساخت خط ریلی یزد- شیراز  افزود: تاکنون نزدیک به ۵۰ کیلومتر عملیات ریل‌گذاری در این محور نیز انجام شده است.
مدیر کل راه‌آهن  استان اشاره کرد: این طرح علاوه بر نقش مهمی که در ارائه خدمات به معادن انتقال مسافران دارد، زمان سفر ریلی شیراز به مشهد را بیش از چهار ساعت کاهش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار