کد خبر: ۳۶۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های منسجم در راستای کسب رضایت بیش از پیش مردم از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری، گفت:‌ شهرداری می‌تواند در بحث کف‌سازی خیابان قیام برای رضایت بیشتر مردم از آسفالت رنگی استفاده کند.                                        
 «ملیحه امینی‌اصل» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اعضای شورای شهر تشکیل شده است، اظهار کرد: بررسی بودجه شهر یزد مستلزم تحویل طرح عوارض به شورای اسلامی است.

وی با بیان این که بودجه شهرداری یزد برای سال آینده 455 میلیارد تومان تعیین شده است،‌گفت: از کل میزان بودجه تعیین شده 35 درصد جاری و 65 درصد عمرانی است.

امینی در ادامه با اشاره به ضرورت اختصاص بودجه مازاد به حوزه عمرانی افزود: شهرداری عملیات‌های عمرانی در سطح شهر را بر اساس نیاز مردم و با توجه به بحث توسعه شهری در دستور کار خود قرار دهند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد در مورد نارضایتی مردم از افتتاح زیرگذر خاتمی، تصریح کرد: بهتر از اعضای شورای شهر و شهرداری در با بررسی دقیق زمان واقعی افتتاح این زیرگذر را تعیین و به مردم اعلام کنند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود سخنان خود در مورد کف‌سازی خیابان قیام بیان کرد: عملیات کف‌سازی خیابان قیام از جمله اقدامان مطلوب شهرداری در راستا ساماندهی بافت تاریخی و مرکزی شهر است.

وی استفاده از تنوع‌های رنگی برای کف‌سازی خیابان قیام را از جمله اقدامات موثر در کسب و افزایش بیش از پیش رضایت مردم دانست و بیان کرد:‌ استفاده از آسفالت‌های رنگی نقش مهمی در زیباسازی مبلمان شهری ایفا می‌کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
ماست هم چیز خوبیه حتما استفاده کنید تازه از رنگ هم ارزونتره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار