بابروز شدن تکنولوژی سبک زندگی افراد دچار دگرگونی شده است.به گونه ای که یکی از بزرگترین دغدغه هادر رفتن مهمانی نیز وجود اینترنت در خانه می باشد.
کد خبر: ۳۶۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 20 January 2017
به گزارش تابناک یزد، مهمان هاپس از اینکه مطمئن شدند که خانه اقوام به نت مجهز است نخستین سوالی که از آن می پرسند این است که رمز وای فایتان چیست؟و میزبان  به دلایل امنیتی ممکن است از دادن رمز به مهمان خود  خودداری کند.
در ادامه راه حلی امن برای دستررسی مهمان ها به وای فای به شما ارائه می دهیم.

راه حل:
 ما به شماپیشنهادمی کنیم تا از طریق اسکن کد QR وارد وای فای میزبان شوید.
 

نحوه کار:
نحوه ی کاربه این صورت است که هرکسی می تواند تنها با اسکن این کد توسط گوشی هوشمند خود که از سیستم عامل اندروید یا iOS  بهره می برد  به شبکه متصل شود.
استفاده از این روش یک راه میانبر است تا به وای فای دسترسی پیدا کنید.
نکته قابل توجه این است که  شما با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Cool Site QR4 می‎توانید  به راحتی کد های QR را تولید کنید.برای این کار باید روی کادر آبی رنگ Cool Site کلیک کنید وسپس بعد از انجام این کار شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1-در پشت مودم خود به دکمه دنبال SSID بگردید. که البته این اطلاعات ممکن است شبیه به عبارتی مانند Wi-Fi Network Name م(SSID) باشد و دارای چندین کارکتر متشکل از حروف و اعداد می باشد. پس از آن  شما باید اطلاعات را در بخش SSID صفحه Code Generator موجود در Cool Site QR4 وارد کنید.
 

 
2- کلمه عبور خود را وارد کنید که به طور پیش فرض این کلمه ممکن است Administrator باشد.


3-نوع امنیت شبکه خود را انتخاب کنید.که به طور پیش فرض این گزینه  سایت WEP باشد و شاید شما مایل باشید از WPA استفاده کنید. اگر از در این مورد سوالی برایتان پیش آمده می توانید با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.

 شما می توانید با کلیک بر روی این آدرس  کد QR مخصوص خود را تولید کنید و پس از تولید آن را  چاپ کنید و در نقاط مورد نظر خود بچسبانید.
حالا شما با دسترسی به این کد می توانید کد اسکن شده را در اختیار مهمانتان قرار دهید تا با اسکن آن  به اینترنت دسترسی داشته باشد.

گفتنی است؛کد QR کادرهای مربع شکلی هستند که به صورت نامفهوم روی آن مربع هایی قرار داده شده است درست شبیه بارکدهای اجناس در فروشگاه ها.
 
 باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار