جمعه سیاسی در یزد:
روز گذشته فعالان سیاسی هر دوجناح در یزد روز سخت و لی در نهایت پرباری داشتند.
کد خبر: ۳۵۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 14 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمود صادقی نماینده اصلاح طلب تهران در جمع اصلاح طلبان یزد حضور یافت و بیان داشت: ضایعه درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی اثرات منفی دارد که کم کم شاهد آن ها خواهیم بود.در این نشست حجت الاسلام منتظر قائم از رابطین شورای عالی اصلاح طلبان تهران با استان یزد آیین شورای عالی اصلاح طلبان استان یزد را ابلاغ کرد که طی آن احزاب اصلاح طلب برای رسیدن به استراتژی واحد انتخاباتی منسجم خواهند شد.
در این نشست نیز موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر هم حضور داشت.
بنابر شنیده ها آیین نامه جدید کمیته استان های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به شورای اصلاح طلبان یزد نیز ابلاغ شده و ترکیب جدید این شورا بر اساس آیین نامه تازه شکل می گیرد.
طبق این آیین نامه تمامی دفاتر استانی احزاب اصلاح طلب می توانند نمایندگان خود را به شورای اصلاح طلبان معرفی کنند.اشخاص حقیقی نیز از ترکیب شورا خارج شده و اضافه شدن اشخاص حقیقی منوط به تایید شورای عالی سیاستگذاری در تهران خواهد بود.
بنابراین گزارش،شورای عالی سیاستگذاری پس از انتخابات اسفند ماه سال گذشته مشغول تدوین آیین نامه جدید برای استان ها بوده است و آیین نامه تازه مورد حمایت اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و احزاب اصلاح طلب واقع شده است.
در همین اصولگرایان یزدی نیز جلسه ای را با میثم نیلی از فعالان رسانه ای برگزارکردند.ضعف تشکیلاتی رسانه ای در این حوزه از مهمترین مشکلاتی بوده است که دراین نشست مطرح شده است.
همچنین جمعی از نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان ابرکوه با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.
در این بیانیه آمده است: پیرو اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جمعی از همراهان و همفکران آن عزیزان در شهرستان ابرکوه، ضمن اعلام حمایت از جریان انقلابی، اهداف متعالی تعیین شده از جمله مبارزه با فساد اقتصادی، حل مشکلات معیشتی مردم و ... را از مطالبات بر حق خود و عموم مردم متدین ایران اسلامی دانسته و خواستار تحقق آنها هستیم.
در شهرستان یزد نیز جمعی از دوستداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به منظور حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صادر کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
خبر جالبی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار