در راستای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد, 115 روستا را از نعمت آب بهره‌مند می‌کند.
کد خبر: ۳۵۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ 11 January 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد 115 روستا را از نعمت آب بهره‌مند می‌کند.

به گزارش تابناک یزد،محمد فاتحی طی نشستی  افزود:پروژه‌هایی درراستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شده که در نقاط مختلف استان به ویژه در روستا‌ها پراکنده شده‌اند.

وی گفت:با توجه به تامین آب شرب بیش از 2 هزار روستا در سطح کشورتامین آب شرب 115 روستا با جمعیت بالغ بر 71 هزار نفر برای استان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی یزد افزود:اجرای این طرح با پیشرفت فیزیکی 54 درصدی همراه بوده است، وپیش‌بینی می‌شود این پروژه تا آخر سال عمرانی 95 بهره‌ برداری شود.

فاتحی اشاره کرد: 14 مجتمع آبرسانی روستایی برای تامین آب شرب روستانشینان احداث می شود ویکی دیگر از شاخصه‌هایی که شرکت آبفار باید در این زمینه فعال باشد، تکمیل و بهره ‌برداری از تصفیه‌خانه اسلامیه است که مجدانه پیگیرآن هستیم و به زودی بهره‌ برداری خواهد شد.

وی از دیگر پروژه‌های این نهاد را واگذاری پروژه‌ احداث و تکمیل تاسیسات شرب ساغند اعلام کرد و افزود: این طرح نیز با پیشرفت 10 درصدی تا پایان سال 96 بهره‌برداری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار