رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ وی را عالم دینی دانست که حقوق اساسی مردم و رای و نظر آنها را محترم می‌شمرد و در مقابل ناملایمات و سختی‌ها و بعضا بی حرمتی‌ها، دم فرو بست و از آبروی خویش برای حفظ انقلاب اسلامی ودستاوردهای گرانقدرش، مایه گذاشت.
کد خبر: ۳۵۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 09 January 2017
به گزارش تابناک یزد،متن پیام محمدرضا تابش به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

او نیز گذشت از این گذرگاه
وان کیست که نگذرد بر این راه
رحلت اندوه بار مبارز نستوه، انقلابی مجاهد و روحانی مردم دار؛ مرید صادق حضرت امام (ره) و یاور دلسوز رهبری معظم انقلاب اسلامی؛  حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
 
او که از پایه گذاران انقلاب سترگ اسلامی و مدافع راستین و موقعیت شناس این خیزش حق طلبانه و مردمی بود، با ذکاوت و هوش خویش در کسوت مدیری مقتدر و مشاوری امین برای امام و رهبری، توانست ایران عزیز را در برهه های حساس تاریخی از پرتگاه های هولناک عبور دهد و بر اقتدار و عزت کشور و مردم بیفزاید.

وی از موضع یک عالم دینی، حقوق اساسی مردم را محترم می‌دانست و برای رای و نظر آنها احترام قائل بود، در مقابل ناملایمات و سختی‌ها و بعضا بی‌حرمتی‌ها، دم فرو بست و از آبروی خویش برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانقدرش، مایه گذاشت.

بی شک نام نیک وی در سپهر سیاست ایران خواهد درخشید و یاد و خاطره فداکاری ها و سیاست ورزی ها و اقدامات سازنده و خیرخواهانه اش در دل های مردمان قدردان ایران زمین ماندگار خواهد بود.
 
این مصیبت عظمی را به ملت شریف ایران؛ مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، جامعه روحانیت و بیت شریف و صبورش؛ خصوصا همسر همراه و فداکار این عالم جلیل القدر و برادران و فرزندان ارجمندش تسلیت می گویم و علو درجات این عزیز سفر کرده را از خداوند متعال مسألت دارم.

محمدرضا تابش
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد
در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار