باعفو و گذشت شاکیان:
شاکیان از پنج قصاص نفس در یزد عفو و گذشت کردند.
کد خبر: ۳۵۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 04 January 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون قضایی رئیس کل در امور شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: شاکیان از پنج قصاص نفس در یزد عفو و گذشت کردند.

محمدرضا حداد  با حضور در شورای حل اختلاف زندان مرکزی یزد اظهار داشت: ختم به صلح سازش 86 فقره دعوی دستاورد شورای حل اختلاف زندان مرکزی یزد طی سه ماه فعالیت بوده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه سوم سال جاری 140 پرونده به شورای حل اختلاف زندان مرکزی یزد وارد شده است گفت: تلاش شوراها بر ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوی است.

معاون قضایی رئیس کل در امور شوراهای حل اختلاف استان یزد با اشاره به آمار زندانیان رها شده از بند در این مدت اضافه کرد: همچنین با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف زندان مرکزی یزد در سه ماهه سوم سال جاری 84 نفر نیز از زندان آزاد شدند و 137 فقره پرونده نیز مختومه شد.

وی با اشاره به تلاش شوراها برای برقراری صلح، خاطرنشان کرد: از همه این اقدامات مهمتر اخذ رضایت از شکات پنج پرونده قصاص نفس بوده که ختم به صلح و سازش شده است.

حداد با اشاره به شرایط خاص حاکم بر پرونده‌های قصاص نفس اظهار داشت: این تلاش در شورای حل اختلاف قابل تحسین و تقدیر است.

این مقام قضایی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت زندان مرکزی یزد به زودی شعبه دوم شورای حل اختلاف ویژه صلح و سازش نیز راه‌اندازی خواهد شد تا اعضای شورا با فراغت بیشتر در جهت تحقق اهداف متعالی شورای حل اختلاف گام بردارند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار