مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی:
تاکنون اداره امور 10 شهرک و ناحیه صنعتی از مجموع 27 شهرک و ناحیه صنعتی فعال استان یزد به بخش خصوصی و صنعتگران مستقر در همان شهرک ها واگذار شده است.
کد خبر: ۳۵۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 03 January 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تاکنون اداره امور 10 شهرک و ناحیه صنعتی از مجموع 27 شهرک و ناحیه صنعتی فعال استان یزد به بخش خصوصی و صنعتگران مستقر در همان شهرک ها واگذار شده است.

سید مسعود عظیمی با اعلام این خبرافزود: پیروی ابلاغ سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و اجرای قانون واگذاری مالیکت و اداره امور شهرک‌های صنعتی، ایجاد شرکت‌های خدماتی و خصوصی‌سازی شهرک‌ها در دستور کار سازمان صنایع کوچک و این شرکت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مدیریت شهرک‌های صنعتی از طریق تشکیل شرکت‌های خدماتی در اختیار هیئتی متشکل از نمایندگان واحدهای صنعتی مستقر در همان شهرک صنعتی از طریق برگزاری انتخابات و تشکیل مجامع قرار گرفت.

عظیمی خاطرنشان کرد: با توجه به واگذاری مدیریت شهرک ها و نواحی صنعتی به شرکت های خدماتی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنان به عنوان ناظر عالی با تشکیل سالیانه مجامع عملکرد و بودجه، کار نظارت بر حسن انجام امور را بر عهده خواهد داشت.

وی در خصوص موضوعات این نشست که به میزبانی شرکت خدماتی شهرک صنعتی مهریز برگزار شد، گفت: طی این جلسه اساسنامه اصلاحی شرکت‌های خدماتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طی آن نظرات اعضاء برای ارائه به سازمان صنایع کوچک جمع‌بندی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار