سرپرست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: طرح جمع آوری خاطرات و اسناد یک به یک رزمندگان و ایثارگران یزدی طرحی است که تاکنون در هیچ استان دیگری شاهد آن نبودیم و این طرح منحصر به فرد است.
کد خبر: ۳۴۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزدایرج نژاد رسول در بازدید از بخش ادبیات و هنری این بنیاد در یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: از بین محصولات فرهنگی؛ کتاب های کم حجم، سبک با قیمت مناسب تاثیر گذارترین عنصر در بخش فرهنگی است بر همین اساس اولویت بنیاد در سال 95 به چاپ کتاب در حوزه کودک و نوجوان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه طرح جمع آوری خاطرات تک تک رزمندگان این استان قابل توجه و جالب است ، پیشنهاد داد این طرح را به صورت خاطره نگاری و با همکاری دانش آموزان مدارس به سرانجام برسانید.
در این جلسه سرگرد صادقی مسئول ادبیات و هنری استان یزد از توزیع بیش از 3هزار جلد کتاب در 26 عنوان به صورت رایگان بین دستگاههای اجرایی استان خبر داد که علاوه بر تجهیز و تقویت کتابخانه ها سبب برگزاری مسابقات کتابخوانی نیز شده است.
در این دیدار سرهنگ رجبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و کلانتری سرچشمه و موسوی از پیشکسوتان نشر و تحقیق نیز حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار