رئیس پلیس راهور یزد گفت: دو دستگاه خودروی سواری هر کدام در حدود 4 میلیون تومان خلافی در یزد توقیف و روانه پارکینگ شدند.
کد خبر: ۳۴۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 10 December 2016

به گزارش تابناک یزد،منصور جمشیدی  اظهار داشت: در هفته گذشته بنابر اعلام شکایتی که در زمینه این دو دستگاه خودرو سواری در سامانه به ثبت رسیده بود، متوقف و با اعمال قانون در خصوص آخرین تخلفاتشان روانه پارکینگ شدند.

وی با بیان اینکه سوابق تخلفاتی رانندگان متخلف و رانندگانی که حرکات غیر عادی دارند همزمان با اعمال قانون استعلام می‌شود ادامه داد: یک دستگاه سواری زانتیا با بیش‌از 46 میلیون و 500 هزار ریال خلافی معوقه توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به اینکه خودروی سواری زانتیا در ورودی شهر یزد به علت تخلف رانندگی متوقف و با استعلام مشخص شد که تخلفات متعدد و خلافی معوقه دارد اضافه کرد: خودروی دیگر نیز با بیش‌از 33 میلیون ریال خلافی در هنگام کنترل خودروهای عبوری به دلیل عدم رعایت قانون متوقف و پس‌از استعلام توقیف کردند.

وی با بیان اینکه برابر ماده 8 رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودروهای با جریمه معوق بیش از 10 میلیون ریال، توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند تصریح کرد: در استعلام‌هایی که پلیس راهور از خودروهای مشکوک اخذ می‌کند دست رانندگان متخلف از لحاظ کسب نمره‌منفی و هم از لحاظ دیون پرداخت نشده در صحنه ارتکاب تخلف رو می‌شود.

جمشیدی بیان داشت: به رانندگان توصیه می‌کنم به قانون احترام گذاشته و از انجام هرگونه حرکات نمایشی و حادثه‌ساز که جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازد به جد پرهیز کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار