فرماندار مهریز از راه اندازی نخستین دانشگاه دولتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری افزود: با مجوز شورای گسترش آموزش عالی ، پردیس مهریز دانشگاه یزد فعالیت رسمی خود را در سال تحصیلی امسال آغاز کرد.
وی ادامه داد: در این دانشگاه 83 دانشجو از سراسر کشور در سه رشته مقطع کارشناسی شامل مهندسی کامپیوتر، مدیریت بازرگانی و روانشناسی تحصیل می کنند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: پردیس مهریز این دانشگاه شهریورماه سال گذشته با واگذاری بنای تاریخی باغ شجاع لشکر و ساختمان شکیب به دانشگاه یزد فعالیت خود را آغاز کرد.
رستگاری خاطر نشان کرد: صدور مجوز شورای گسترش آموزش عالی کشور برای نخستین بار و اقدام برای پذیرش دانشجو نقش مهمی در ارتقای علمی و فرهنگی در شهرستان مهریز خواهد شد.
وی با قدردانی از خیر مهریزی( جعفر شکیب ) بخاطر قرار دادن این مجموعه با امکانات مناسب برای دانشگاه ابراز امیدواری کرد تا سایر خیران در این زمینه مهم ورود کنند.
فرماندار مهریز گفت: هم اکنون با فعالیت این دانشگاه در این شهرستان سه دانشگاه شامل پیام نور و آزاد اسلامی با حضور سه هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند.
رستگاری گفت: گسترش دانشگاه با برنامه های علمی ، آموزشی و فرهنگی با همکاری خیران و مردم جزو برنامه های مهم دولت محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار