مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: چهارمین همایش سالانه یافته‌های پژوهشی دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان کشور به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 10 December 2016

به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی با بیان اینکه توجه به پژوهش باید در مسیر حل مشکلات و توسعه فعالیت‌های ورزش و جوانان باشد اظهار داشت: چهارمین همایش یافته‌های پژوهشی ورزش و جوانان به مدت دو روز در روزهای 21 و 22 آذرماه به میزبانی یزد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهارمین همایش با بررسی مسائل و چالش‌های حوزه پژوهش در استان یزد برگزار می‌شود ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این همایش که به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود به روز رسانی علمی و  بالا بردن کیفیت فعالیت‌های پژوهشی حوزه‌های ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه امیدواریم شاهد برگزاری همایشی موفق و پرمحتوا باشیم تصریح کرد: این همایش از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با محوریت پژوهش‌های مسئله محور و کاربردی برگزرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید نسبت به حوزه پژوهش حساس‌تر باشند و برای بهره‌گیری از تصمیمات درست از یافته‌های علمی و پژوهشی استفاده کنند عنوان کرد: برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیران پژوهش و فناوری ادارات کل در خصوص ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های پژوهشی از جمله برنامه‌های این همایش دو روزه است.

شریعتی با اشاره به اینکه در این همایش مسائل و چالش‌های حوزه پژوهش نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد اضافه کرد: بررسی سیاست‌ها و رویکردهای وزارت ورزش و جوانان در حوزه پژوهش و برنامه‌های کوتاه و میان مدت مرکز مطالعات همچنین معرفی دستاوردها و رویکرد‌های پژوهشی با هدف تبادل اطلاعات انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری دو کارگاه جنبی تخصصی در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: کارگاه مسئله‌یابی مطالعات استانی در حوزه جوانان و کارگاه روش‌های کیفی در تحقیقات علوم اجتماعی با همکاری اساتید متخصص نیز برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار