کد خبر: ۳۴۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد گفت: ۴۵ درصد تخت‌های بیمارستانی یزد در اختیار افراد غیربومی است و این استان رتبه نخست اشغال تخت‌های بیمارستانی را دارد.

 سیدمحمد میرمحمدی در نشست هم‌اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری در بوشهر اظهار داشت: هشت محور برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان یزد مشخص شده است که این طرح‌ها بر اساس وضعیت استان و همچنین ظرفیت‌های و قابلیت‌های یزد تعیین شده است.

وی مشکل کمبود آب آشامیدنی را به عنوان یکی از مهمترین چالش‌ها در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌های مهمی به منظور رفع کمبود منابع تامین آب در حوزه کشاورزی و آشامیدنی تدوین شده است.

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری استان یزد، خاطرنشان کرد: بافت تاریخی، هنر و معماری ساختمان‌ها، قنات‌ها، بادگیرها، طبیعت متنوع جنگلی و کویری از ویژگی‌های این استان در امر گردشگری است که تلاش داریم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه آفتابی بودن یزد در اغلب روزهای سال فرصت مناسبی برای اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی است ادامه داد: طرح تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی با ظرفیت تولید ۱۱۰۰ مگاوات تدوین شده است که تاکنون ۶۵۰ مگاوات آغاز شده است.

میرمحمدی به جایگاه ویژه استان یزد در حوزه سلامت و ارائه خدمات درمانی اشاره کرد و افزود: با حضور پزشکان متخصص و فوق متخصص در استان، ۴۵ درصد تخت‌های بیمارستانی یزد در اختیار افراد غیربومی است و این استان رتبه نخست اشغال تخت‌های بیمارستانی را دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار