تیم فوتبال نونهالان فولاد یزد با نتیجه پنج بر صفر از برق نوین شیرار شکست خورد.
کد خبر: ۳۴۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزد،این مسابقه  در چارچوب هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نونهالان باشگاه های ایران در مجموعه ورزشی شهید پاک نژاد یزد برگزار شد .
بازیکنان تیم نونهالان فولاد یزد که از امتیاز خانگی نیز برخوردار بودند بر خلاف مسابقات گذشته خود بازی نسبتا ضعیفی را در طول این دیدار به نمایش گذاشتند و سه امتیار حساس را از دست دادند.
تیم نونهالان فولاد یزد که هم اکنون 12 امتیازی است و در مکان سوم جدول گروه خود قرار دارد در هفته یازدهم این مسابقات در روز پنجشنبه 25 آذرماه در بوشهر مهمان تیم استقلال این استان خواهد بود.
مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در چهار گروه پیگیری می شود و فولاد یزد در گروه دوم با تیم های مس کرمان، برق جدید ، برق و خلیج فارس شیراز، استقلال بوشهر، البدر بندرکنگ هم گروه است.
فولاد یزد تنها نماینده استان در لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور است .
مسابقات این فصل لیگ نونهالان به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در نهایت 2 تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود و در نهایت تیم های اول تا سوم مشخص می شود.
فصل گذشته تیم‌های قهرمان فصل قبل در رده های نوجوانان و نونهالان به تورنمنت‌های باشگاهی در ژاپن و چین اعزام شدند که این مورد باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای تیم‌ها شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار