حاشیه های یک سازمان در غیاب نهادهای نظارتی؛
شهردار یزد گفت: استعفای رئیس سازمان فرهنگی ورزشی را قطعا می پذیرم و او نباید در برنامه ورزش همگانی یزد شرکت می کرد.
کد خبر: ۳۴۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 09 December 2016
به گزارش تابناک یزد، هفته گذشته رئیس سازمان فرهنگی ورزشی که از کارمندان سابق واحد درآمد شهرداری یزد بود و سه سال پیش به عنوان رئیس این سازمان مهم شهری، فرهنگی انتخاب شد بود  استعفا داد. استعفایی که همچون دوره مدیریتش در این سامان با حاشیه های ناخوشایند برای شهر همراه بود.
نامه استعفای وی قبل از آنکه روی میز شهردار برود، به شبکه های اجتماعی رفت و در عین حال در نامه اش نوشته که به دلیل فشار استاندار یزد استعفا داده که سریعا توسط استانداری رد شد.
با این حال بعد از گذشته بیش از یک هفته از استعفای وی، گویا وی هنوز در محل کار حضور دارد و فعالیت می کند به طوریکه هنوز نامه های اداری و چک ها را امضا می کند.
عظیمی زاده، شهردار یزد در گفتگو با تابناک با تایید استعفای رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اش گفت: قطعا استعفای وی را می پذیرم.
وی افزود: هنوز جانشین آن را انتخاب نکرده ام.
شهردار یزد در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جدید از خانواده شهرداری انتخاب می شود یا خیر گفت: خیر از خانواده شهرداری نیست.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر ادغام سازمان فرهنگی ورزشی با سازمان رفاهی و تفریحی گفت: بله این مورد هم هست و ما منتظر تصویب اساسنامه آن توسط شورای شهر هستیم چنانچه هرچه سریع تر تصویب شد دیگر جایگزین اعلام نمی کنم ولی اگر متوجه شوم طول خواهد کشید رئیس جدید سازمان را معرفی می کنم.
شهردار یزد در پاسخ به این سوال که آیا رئیس مستعفی مدیریتش را تحویل داده یا خیر گفت: بله ایشان تحویل داده اند.
وی در واکنش به این سوال که پس چگونه است که رئیس مستعفی پاسخ نامه ها، امضای چک ها را هنوز انجام می دهد و حتی در برنامه ورزش همگانی امروز شهر یزد شرکت کرده و کلی هم استفاده تبلیغاتی از این برنامه کرده است، گفت: نباید در این برنامه شرکت می کرد چراکه در مرخصی بود و استعفا هم داده است. نمیدانم چرا شرکت کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
سلام
امروز از اداری و روابط عمومی شهرداری پیگیری کردم
هیچ خبری نیست
جناب دشتی هنوز مدیرعامل سازمان هستند
شایعه نکنید...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار