با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از 23 پژوهشگر برتر استان یزد طی آیینی در دانشگاه یزد تجلیل شد.
کد خبر: ۳۴۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 09 December 2016
به گزارش تابناک یزد،در این آیین که به مناسبت هفته پژوهش در سالن جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار شد نوید نصیری زاده از دانشگاه آزاد یزد و سیدفرزین فائزی از دانشگاه پیام نور استان یزد به ترتیب رتبه های اول و دوم بخش دانشگاههای یزد، علوم پزشکی شهید صدوقی، آزاد اسلامی و پیام نور را کسب کردند.
در این بخش، علیرضا افشانی از دانشگاه یزد و مسعود میرزایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش دانشگاههای فنی و حرفه ای، اردکان، میبد، علم و هنر، امام جواد (ع)، فرهنگیان و دارالعلم، شهاب الدین وحیدی از دانشگاه حائری میبد، مهدی تولایی از دانشگاه امام جواد (ع) به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند و حمیدرضا بیگ زاده شهرکی از دانشگاه فنی و حرفه ای و آمنه جاوید از دانشگاه علم و هنر به طور مشترک سوم شدند.
در بخش پژوهش های پارک و علم و فناوری، مجتبی سیدبن خراسانی از شرکت کولاک گستر، محمدرضا سلطانی از شرکت مهندسی محیاپرداز و الهه افسریه از شرکت پیشتازان توسعه ماهان به ترتیب رتیه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش دستگاههای اجرایی، حسن اکبری از محیط زیست، هدایت کارگر از استانداری و سالار ظهوری از دانشگاه آزاد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش واحدهای پژوهشی، دستگاههای فرهنگی و آموزش و پرورش، مائده دهقان تفتی از جهاد دانشگاهی، مجید دهقان از صدا و سیما و نوشین رجب زاده از آموزش و پرورش ناحیه یک به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش پژوهش های بنیاد نخبگان، رضا فرجی و زهرا درخشان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.
در بخش پژوهش های اتاق بازرگانی، ناصر شهوازیان از شرکت نیک بسپار و پیمان قمی از شرکت یزدگل به ترتیب رتبه های اول و دوم و سیدعلی سالار از شرکت پرشین پوشش پلیمر و محمد امیرجلیلی از شرکت آروک به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
در این آیین محمدحسین امید معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.
برنامه های هفته پژوهش از 15 تا 18 آذرماه در دانشگاه یزد برگزار شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار