نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: معلمان و مبلغان با افزایش توانایی های خود جوانان را از بمباران ضد فرهنگی دشمنان صیانت کنند.
کد خبر: ۳۴۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 09 December 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) پیامی صادر کرد که در آن آمده است: سلام بر بهار انسانها و شکوفایی دورانها، او که با ظهورش فجر نور شکافته و همه جا نور باران می شود و عدل و مساوات فراگیر شده و نابسامانی ها و پلشتی ها در همه عرصه ها از میان خواهد رفت عقول ودانش ها به کمال خواهد رسید و زندگی بشریت با طراوت و صفای معنویت شکلی تازه خواهد گرفت.
وی ادامه داد: درود و سلام بر منتظرانی که طلوع فجر حماسه آفرین خورشید جهان افروز موعود در بلندای قله های بیداری به انتظار نشسته اند و درود بر آنانی که در این جهان ظلمانی و تبعیض و حق کشی در انتظار سپیده نور عدالت لحظه شماری می کنند.
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: انتظار فرصتی گرانبها برای مومنانی است که آن را خودسازی خویش در مقابل هواها و خواهش های نفسانی می دانند ، آنان که انتظار را مهیا شدن جهت مبارزه با جباران و خونخواران در زیر لوای بزرگ پرچمدار عدالت می دانند آنان که انتظار را جز تواضع در برابر حق و خروش در برابر باطل نمی دانند.
ناصری گفت: ای کشتی نجات، ای روزنه امید، ای چشمه سار جوشان فضیلت، ای بهار آزادی، ای آرزوی دل اولیا، ای کسی که همه مردمان چشمان خسته خود را به قطرات بارش ابر عدالت تو دوخته اند ، بیا که پرچم پر افتخار توحید تحت لوای حکومت تو بر ساکنان این کره خاکی سایه افکند و عدالت تو همه را فرا گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: بیا که با آمدنت قلب پیامبر اسلام(ص) خوشحال و دل علی مرتضی(ع) شاد و چشم زهرای اطهر(س) روشن شود.
ناصری گفت: فراموش نکنیم که امام مهدی (عج) دشمنان قسم خورده ای هم دارد که در اقصی نقاط عالم مشغول توطئه چینی و سمپاشی بر افکار و عواطف جوانان ما هستند ، دشمنانی که هدفشان سلب حیثیت معنوی از آموزه های دینی، ایجاد تفرقه و شکاف در صفوف مسلمانان، شبهه افکنی در مبانی اعتقادی مردم، آلوده ساختن جوانان به مواد افیونی و فسادهای دیگر و منفعل ساختن نظام اسلامی در برابر خواسته های نامشروع در مجامع جهانی است.
ناصری اظهار داشت: اینجاست که همه ما وظیفه داریم مجهز به سلاح علم شویم تا بتوانیم القائات دشمنان و شبهات آنان را به درستی پاسخ دهیم و رسانه های ما اعم از روزنامه ها و صدا و سیما و فضای مجازی با اتخاذ مواضع حقیقی برای رصد جریانات منحرف به نشر بیش از پیش معارف اسلامی همت گمارند و هیچ یک از ما و مردم مومن نمی توانیم وظیفه خود را تنها در نظارت و تماشا خلاصه کنیم.
وی گفت: باید وارد میدان مبارزه فرهنگی شویم و با جریانات انحراف و نفوذ فرهنگی به جد مبارزه کنیم این مبارزه همان انتظار است و مجاهدان این راه همان یاران حقیقی حضرت مهدی(عج) می باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار