رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای منزل و اعتراف آنها به 33 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و زیورآلات به ارزش یک میلیارد ریال از منازل شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 09 December 2016
به گزارش تابناک یزد،"حسین رضایی گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده های مختلف شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی صحنه های سرقت توسط پلیس، نشانگر این بود که سارقان ضمن شناسایی منازل مسکونی خالی از سکنه، دست به سرقت طلاجات، اموال باارزش و وجوه نقد زده اند.

رضایی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتی گسترده، دو سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و آنها را طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان، نیم کیلو طلاجات سرقتی و همچنین مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ رضایی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به 33 فقره سرقت طلاجات، زیورآلات، وجه نقد و دیگر وسایل و اموال به ارزش یک میلیارد ریال از منازل مسکونی شهروندان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه های پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی گرفته و از نگهداری وجه نقد، اموال باارزش همانند طلا و زیورآلات در منزل خودداری کنند.
میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار