سربازان گمنام اطلاعات سپاه الغدیر یزد و ماموران انتظامی اشکذر پنجشنبه در عملیات های جداگانه موفق به شناسایی و توقیف 2محموله برنج قاچاق در مجموع به ارزش افزون بر هشت میلیاردریال شدند.
کد خبر: ۳۴۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 09 December 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون اجرایی سپاه الغدیر گفت :سربازان گمنام اطلاعات این نهاد در یک اقدام ضربتی موفق به شناسایی 125 تن برنج قاچاق به ارزش هفت میلیارد در شهر یزد شدند.
سرهنگ علی استادی با اشاره به اینکه این محموله قاچاق در استان بوشهر بارگیری شده و مقصد آن به سمت اصفهان و تهران بوده است افزود: با اطلاعتی که از چند استان جمع آوری شده در عملیاتی این محموله در استان یزد متوقف شد.

این مسئول اظهار داشت: در این عملیات شش دستگاه تریلی حاوی این میزان برنج و مقادیری قهوه کشف و پس از تشکیل پرونده و شناسایی های صورت گرفته، مالکان این محموله نیز شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ استادی با بیان اینکه این محموله با بارنامه های تحت عنوان سیلیس در حال تردد بودند گفت: در این عملیات 11 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند ولی اصل پرونده مربوط به 2 نفر می باشد.

محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سو استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

کشف 23تن برنج قاچاق در اشکذر
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر هم از کشف 23 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 330 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ثقفی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی ، ماموران پلیس آگاهی اشکذر هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی دانگ فنگ مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو این مقدار برنج خارجی که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف و 2متهم را دستگیر کردند.

این مسئول اظهار داشت: متهمان که قصد انتقال این محموله برنج قاچاق از شرق کشور به استان البرز را داشتند به مراجع قضائی معرفی شدند.

حوزهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار